Verzenden & retourneren

LEVERTIJD 1-2 werkdagen.

Soms kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Of je bent van gedachten verandert. Je wilt dan niet een omslachtig retourproces. Je wilt ook geen vragenlijst met redenen van je retour. Dat komt goed uit. Wij houden van een simpel retourbeleid.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Producten die beschadigd zijn of gebruikerssporen bevatten, kunnen worden geweigerd. Is het product onverhoopt beschadigd geleverd? Maak bij ontvangst een aantekening bij de vervoerder. Neem vervolgens direct contact met ons op, zodat wij je verder kunnen assisteren. Samen vinden wij een oplossing.

De voorwaarden:

  • Retourmelding binnen 14 kalenderdagen.
  • Het product is ongebruikt.
  • Indien mogelijk de verpakking onbeschadigd retourneren.

Verloop retourproces

Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de tijd om je product retour te sturen. Meld eerst je retour bij onze retourafdeling en volg dan de stappen hieronder. Binnen 5 werkdagen krijg je het aankoopbedrag plus verzendkosten teruggestort op je rekening. Kosten voor de retour betaal je zelf. Afhankelijk van het gekozen transportbedrijf verschillen de kosten.

  1. Meld je retour via [email protected]
  2. Plak op het pakket een wit A4.
  3. Schrijf het adres op. ( te vinden op de verzendpapieren)
  4. Breng het pakket naar het postkantoor.
  5. Ontvang binnen 5 werkdagen je geld terug.

Bedrijven

De bovenstaande retourvoorwaarden en het retourproces geldt voor particuliere verkoop. Bedrijven kunnen geen aanspraak maken op bovenstaande.

Voor zakelijke aankopen en wederverkopers geldt geen retourproces. Andere afspraken zijn wel mogelijk.

Contactgegevens

Retouradres
Hogewal 1 links
2514 HA Den Haag

E-mail

 

Telefoon +31 70-39 208 18

*We behouden het recht voor om terugbetaling of het ruilen van producten te weigeren als niet aan de hierboven genoemde voorwaarden is voldaan. Dit om misbruik te voorkomen.